Kızlar merhaba bu başlığı açmamdaki sebep sadece kendimde oluşan bir durummu yoksa genel itibariyle anneliğin veya doğumdan sonra gerçekleşen bir durummu olduğunu merak etmektir. Bu durumu yaşıyorsanız sonrasındada tekrardan normal bir davranış sürecine geçiş sağlanıyormu bu konuda bilgi almaktır.
Konuya şöyle bir gireyim Haziran ayında doğum yaptım. Yaşım 24. Doğum yaptıktan sonra uykusuzluk, yorgunluk, herşeye yetişme arzusu, unutkanlık, önceden olan herhangi bir konuya yaklaşımım daha sakinken doğumdan sonraki yaklaşımım daha sert veya saçma bir hal olarak sergilediğimi fark ediyorum. Bazen elimde olmadan yaklaşım sağlıyorum. Lohusalığım da bitti çünkü lohusalığın belirli aralıkla olan dönemini geçtiğimizi düşünüyorum. Eşime karşı tutumum da daha sert. Hani sen uyuyamıyoken o uyırda sinie olursun veya sen yorgunken, ev veya yemek derdine girersin o rahatça oturur ve telefon/tv izlerde sinie olursun ya banada öyle bi durum oluyor bu durumları yaşayanlar varmı varsa neler yapıyorsunuz ?