Hep kafama takılan bir soru var kızlar, çevreme sorduğumda da net cevap alamadım. İlk çocuğum sezaryen ile oldu. 2. çocuğuma 2 sene sonra mı hamile kalabilirim yoksa 2 sene sonra doğum mu yapabilirim? Yani 9 aylık hamilelik süreci bu 2 sene içerisinde mi oluyor tam anlamadım ben bilen varsa yardım edebilir mi 🙏🏻💝