Herkese merhaba🌸 kızım 4 ay 13 günlük oldu bugün doktorumuz yavaştan destekli oturtabilirsiniz dedi. Kucağınızds, koltuk da yastıkla destekle gün içinde kısa kısa oturtmalara başla dedi. Sorun şu ki kıyamıyorum🫠😅 sanki canı acıyormuş gibi geliyor🥹 biraz tombik bir bebek o yüzden rahat mı acaba ağrısı olur mu falan derken ben biraz pipiriklendim🥹 sizin oturma alıştırmalarınız nasıldı🥹