Göğüs mü desem hemen altında iki kaburga arası bi yer varya mide ye doğru orada bi baskı hissi içim daralıyor sanki bunalım gibi yediğim bişey taş sanki yatınca oluyo daha çok psikolojik mi başka m çı bilmiyorum ama ben sadece anksiyete olunca böyle oluyorum çok bu ara taktım kafaya korkan da biriyim