KLbRaa benim oğlum da 3.5 yaşında. Bu sene çok fazla ateşlendi. Üstelik 2-3 gün anca sürüyor ateşi. Normal hastalanınca önceden halsiz falan olurdu. Ama Şuan ateşi varken halsiz falan değil. Sadece ateşi oluyor. Bazı bölgeleri 38.5 bile çıkıyor. Doktora götürdüm kaç kere. Sonuçlar temiz dedi. Bizden de boğaz kültürü kan idrar aldılar temiz çıktı. Özele götürdüm sorun yok dedi. Araştırıyorum birşey bulamıyorum. Özelde ki doktor Akdeniz ateşinden şüphelendi. Eğer bifaha olursa getir Ankara’ya sevk edelim dedi. Ama ben ankaraya götüreceğim yinede. Fakat hangi bölüme gideceğimi bilemiyorum. Bide bizim dudak altın da pütürlü şekilde yara çıkmıştı. Neyden kaynaklı blmyrum. Siizn de ateş kısa mı sürüyor bizim ki gibi ?