balmom59 delalmira7 normal bu özellikle sabah 5-4 gibi daha çok ıkınıyor değilmi? Bebekler hareket edemediği için sadece ıkınarak bağırsaklarında kakalarını veya gazlarını ilerletebiliyorlar 40ı çıkınca düzelir 🤗