Selam annişler 2 3 sene önce yaz tatilinde regl olmamak icin bi ilaç kullandım sonrasında kanama cok ve parçalı oldu hatta düşük yaptım sandık meğerse rahim duvarından parça sökülmüş. Herkese böyle etki yapıyor mu bu ilaçlar. Yine tatil plani var ve yine reglim denk geliyor. Ne yapayım ilaç önerisi olan var mı emziriyorum 8 aylık bebeğim