bahar_55 Salı günü bi marketten kızıma eşim mama almış normalde mamayı ya migrostan ya da carrefour dan alırız ama geç saat olduğu için eşim evimizin ordaki bi marketten almış aslımda markette baya büyük iyi mi market mamayı aldıktan sonra hep mama kutusuna boşaltırım mamanın kendi kutusunu da hep atarım bu zamana kadar böyle yapmıştım meğersem aldığımız mama bozukmuş artık bayat mıydı bilmiyorum ama taki dün akşama kadar hiçbişry anlamadık ve ben bebeğime bozuk mama vermişim 5 gündür kızım bi anda mama istemez oldu ki normalde çok güzel içer hiç koku ya da bi değişiklik farketmrdiğimiz için ben red yaşıyoruz falan sandım tabiki vermeye devam ettim taki cuöartesi akşam mama leş gibi kokmaya başladı tabi ki bu arada kızım çarşamba gününden beri kusuyo ve ishal kaç kere doktora götürdüm ama ilaç verip serum takıp gönderdiler biz de dün akşam mamanın bozuk olduğunu farkettik anneliğimden şüphe duymaya başladım ben bunu nasıl farketmedim diye ama inananın hiçbi değişiklik yoktu kendimi çok kötü hissediyorum aklıma geldikçe çok kötü oluyorum
Sense bahar_55 isteyerek yapmadınız tabi ki bu yüzden kendinizi kötü hissetmeyin, ama bundan sonra mutlaka aldığınız mamaların tarihlerini kontrol edin, çok geçmiş olsun...
Nekwam bahar_55 cok gecmis olsun. Mamayi cok satilan marketlerden almali yoksa butarZ olaylara rastlanabiliyor. Mamanin kendinde birsey oldugunu sanmiyorum.
kiliclar bahar_55 canım niye kötü anne olacaksın nerden bileceksin satıcılarda insaf kalmamış o yüzden hep bildik yerden almak lazım.
thelittleprince bahar_55 mamaları kendi kutularında muhafaza etmelisiniz. Kendi kutuları zaten mamayı korumaya yönelik katmanlardan oluşuyor. Aman dikkat edin. Geçmiş olsun
Hasretaydogn23 bahar_55 bende bebelac 1 alıyorum benimde kızım içiyor 3 4 gündür yarıda birakıyor tarihine baktım tarihi de var ama yarıda birakıyor hepsini içen kız yarıya kadar içiyor ben diş çıkartıyor diye içmiyor diyorum ama bilemedim bu posttan sonra 🤦♀️ Nasıl anlayacağız ?
nimetgungor geçmiş olsun. belki başka bişeyden de olmuş olabilir. koksa baştan kokardı ama ilk başta anlardınız. Bence firmasına br sorun belki markette rafta deposunda falan sıcakta beklediyse olmuş olabilir.
bahar_55 Nekwam normalde hep çok satılan marketlerden alıyordum ama saat geçti o marketşer kapalıydı bi tek bu marketi sçık bulmuş eşim sanırım saklama koşullarıyşa alakalı oldu ama hiçbi etki olmadı ilk cuöartesi akşam çok kötü kokuyordu
gulay_atmc geçmiş olsun, bazı marketler mamaları nemde sıcakta bekletiyor her yerinkine güven olmuyor maalesef. mamayı hangi kutuya döküyorsunuz? diğer mamaların kutularına mı yoksa kendi mama kutunuz mu var?
Smrenes Anlayabilmek için tadına bakın ilk zamanlar bende elime döküp tadına bakıyordum iyi mi kötü mü diye.. Bozuk olup olmadığını anlarsınız.. Kendinizi üzmeyin sizin de Bi suçunuz yok tarihine göre insan güvenip de alıyor ama saklama koşulları da bozuyor demek ki..