Merhaba anneler. Ben9 gündür doğum yapmışım. Ama idrar yaparken çok ağrım acı oluyor. İnanın bayılacak gibi oluyorum. Özellikle afedersiniz idrarın sonlarında. Sağ we özellikle sol kasıkta. Dr pazartesi günü gideceğim. Ama benim gibi olup iyileşen war mı. Çok korkuyorum altından bişi çıkacak die. 😞 yemin ediyorum böyle bir acı yok.