nupel47 Korunma yöntemi hap olan var mı ?hangı marka ve herhangi bir yan etkısı var mıdır? Bilgi lütfen 🥺
zarifhanim nupel47 Ben bir çok hap denedim, yasminden memnun kaldım. Yan etkisi az olan haplardan biri.
Birdunyabircennetannesi nupel47 YAZZ kullanıyorum en yan etkisiz hap olarak geçiyor hiç yan etki yaşamadım ilk birkaç gün baş ağrısı yapmıştı o kadar
sedaa0 nupel47 yasmin ve yazz kullandım. İkisi de yan etki yapmadı. Yeni nesil haplarda tütlenme kilo alımı va çok olmuyor. Eskiden hormon oranı çok yüksekmiş bu haplarda artık eskisi kadar yüksek değilmiş. Koruyuculuğu da düzenli kullanımda %100 e yakın
mmgndz nupel47 emzirdiğim için cerazette kullandm sadece 1 ay . 2 haftadır ciddi kanamam oldu asla tavsiye etmiyorum. İlk evlendiğimde yazz kullandım 1 sene hiçbir yan etki görmedim bu mahvetti beni
Karnakeda Zlynda kullanıyorum ben de emzirdiğim için ikinci kutumdayım yan etki olarak adetimi kesti adet olmuyorum yani bı de ciddi mide bulantısı yaptı ama yazz tavsiye ederim hem yan etkisi çok az hem de düzenli kutu bitiminde adetini oluyorsun
Alprslnemine nupel47 bende zlynda kullanıyorum. Geçen ay adetimin gecikmesi üzerine adet olur olmaz başladım 😬😂 bu ay yine gecikti adet olmadım daha ikinci kutuya geçtim ama adeti kesti galiba bakalım ne zaman düzene girecek bekliyorum 🤦🏼♀️