duygu123asel Benim kızımın alerjik cildi var, sürekli ürtiker oluyor, üç defa test yaptırdık ama testte çıkmıyor. Ürtiker harici bir de bağrı sırtı ve ağız çevresi de isilik gibi olup sonra ufak ufak kabuklanıyordu, biz de isilik sanıyorduk. Doktora gittiğimizde atopik dermatit dedi. Aşırı sıcak havalarda ve terlediği zamanlarda oluyor. Düzenli krem kullandığımızda geçici olarak atlatıyoruz.
Siz de doktora götürüp böyle bir teşhis konulursa devamlo takip etmenizi, krem kullanmanızı öneririm.