Meloakar Kızlar bugün kan testi verdim negatif çıktı adetime 4 gün var kasıklarımda ara ara ağrı oluyor kabızlık var idrar rengim de koyu regl ağrısı mı ya da geç döllenme olabilir mi negatif olup pozitife dönen var mı