The_paues sinempehlvn burda bazı arkadaşlar o şekilde yazmış da bilimsel olarak doğru mudur diye merak ettim bende.yanlış bişey yapmamak için
ecrineymen tulaylay anladım canım brnım ayakları soğuk olunca ısıtmaya çalışıyorum yanı çorap giydiriyorum dedogınız gibi