Dalpa
Bebeğimin 3.5 yaşında ve nadir ateşli geçirir ama maalesef zor ateş şeklinde ilerliyor.
Benim ilk müdahalem duş, ılık su ve vücud, (üstündeki atlet ile, direk sıcak ve ılık suyun teması yumuşatmak).
Sonra kompres uygularım(Bize en iyi gelen müdahale).
Öncelikle ateş ile vücud savaşmasına izin veriyorum en son ateş düşürücü.
Bu arada doktorumuz ile iletişim halinde oluyoruz ve sıkıntılı durumda hastaneye.