Babyyyyyy Benim bebeğimde aynı şekildeydi aylarca başında bekledim ilk çocuğum tecrübesizdm çok. Laringo malazi dediler hastalığına. Büyüdükçe geçiyormuş. Boğazında ki kıkırdak tam gelişmediği için soluk borusunun üstüne düşüyormuş ve solunum duruyorms öyle bir kaç saniyeliğine. Çok zordu ben çok yıprattm kendimi yüzlerce senaryo kurarak kendime. Geçti ama şükürler olsun. 4. Aydan sonra azalarak bitti.