Normal doğum yaptım 32 gün oldu dışardaki poponun oraya doğru olan kısımdaki dikişlerim düştü. Ama içteki vajinadaki giriş yerinin ordaki dikislere aynayla bakıyorum duruyor hala düşmemiş normal mi bu durum sizlerin ne zaman düştü ? Yoksa bir sorun mu var acaba