Merhaba arkadaşlar. Bebeğim geceleri çok uyanıyor ve mama içiyor. Bu yüzden de bezi doluyor ve eğer gece değiştirmezsem taşıyor. Değiştirirsem de tekrar uykuya geçmesi saatler alıyor. Normal bantlı bez kullanıyorum külot bez acaba daha büyük müdür yani çiş kapasitesi fazla mıdır? Ve bebeğim 10 kilo 5 numara kullanıyorum beden fark eder mi acaba?