Oğlum 9 ay 29 günlük. İkinci ayında başlayan meme reddi ile emmeyi bırakmıştı 7 ay süt sağdım. Birkaç zamandır uykuda emiyordu. Mamanın tadını ne yaptıysam sevmedi. Üç gündür hasta. Toplamda 2 kere emdi, mama asla içmiyor. Her beslenmeden önce burnunu da temizliyorum ama yine de olmuyor. Bu hastalıkla birlikte emmeyi ve mamayı tamamen bırakacak diye korkuyorum zaten normalde de çok çok az emip/mama içiyordu. Doktoru inatçı diyor, ilik sulu çorbalarla devam edelim dedi. Fakat ek gıda da eskisi gibi yemiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Yardımcı olur musunuz?😔 9 aydır çocuğum emsin ya da mama içsin fark etmez, ikisinden biri olsun diye uğraşıyorum yeter ki beslensin. Akışına bıraktım desem de yapamıyorum. Onu zorlamamaya çalışıyorum ama yeterli beslenememesiyle sürekli mücadele halinde olmak çok kötü, gerçekten çok üzülüyorum.