Hulyaaa bence beklet, çünkü ilk zamanlar o fark ortaya çıkmıyor ama ilerleyen zamanlarda bazı çocuklarda ciddi farklar olabiliyor, zaten sizin için bir kayıp söz konusu değil. Anasınıf öğretmeni ablam var herzaman böyle düşünüyor. Geçenlerde onunla bu konuyu konuştuk bence de çok fark oluyor. Tabi yine de siz bilirsiniz 🤗