tugbacds şuan 30 yaşındayım ve ilk belirtim karın ağrısı ve şişliğiydi bunu fark ettiğimizde 27 yaşındaydım. Aslında görmediğim doktor kalmadı. Önce sibo teşhisi kondu diyetisyene gittim sonuç alamadım endokrine gittim,gastroya gittim en son alerji ve immünoloji uzmanına gittim ve kesinleşti. 2-3 yıldır bununla uğraşıyorum 2-3 ay diyet yapıyorum belirtilerim düzeliyor (migren, fiblomiyalji,cilt problemleri,saç dökülmesi,karın ağrısı,ibs, şişlik, kilo, ödem hatta depresyon bile) ama sonra bozuyorum bir şekilde bu bahsettiğim belirtiler daha şiddetli şekilde geri geliyor. Alerji uzmanı bana ömür boyu devam eder dedi ve bu şekilde beslenmelisin dedi ama sürdürebilmek gerçekten zor bende iştahlı biriyim çünkü