SweetMom__ çok sinirlendiğimde söyleniiyorum sonra öfkemi sindirmek için bir duruyorum ve kendimi sorguluyorum bu kadar sinirlendin evet ama bu insanlar seni hangi kefeye koyup seni bu kadar sinirlendirmis olabilir diye sorguluyorum karşımdaki insanla ilk söyleniyorum sonra sakinligimi koruyup sakin sakin konusmaya çalışıyorum ve sonra bir güzel sozlerimle canını okuyorum ve o kişiye bir daha ne isinsbiliyorum ne de Kırginlihim kızgınlığım geçiyor…. sonra yansın sigaralar sonra uzun uzun dalmlaar bunları hak etcej ne yaptım diye sorguluyorum kendimde mi hata var diyorum bakıyorum bulamıyorum… oğluma sarılıyorum o bana çok iyi geliyor, kısacası ben hayatımda herkesi bir kefeye koydum ilk sırada evladım onun yerini asla geçemez kimse sonrası sırası vardı ama herkese kırgınlıklarım artıkça değerleri de düşüyor aman be bosverin bir dhaa mi gelecez dünyaya evladinizla dolu dolu vakit gecirin anılar toplayın baktıkça mutluluk veriyor enerji veruyor iyiki herşeyi yapmışım her anı varmisim ne içimde kaldı ne onun içinde kalsın deriz 🤦😂(belki yarın öbür gün bizim verdiğimiz değer kadar vermeyeceklerde olabilir bilemeyiz devir çok değişiyor )onların canı sağlığı huzuru yerinde olsun… ah can oğlum bal oğlum seviyorum seni iyiki gelmişsin ömrüme arkadaş olmuşsun bana ♥️