Kızlar selam 10 ay 6 günlük bir kızım var. 6. Aydan itibaren ek gıdaya geçtik ama ek gıda reddi yaşıyoruz kesinlikle kaşık görmek istemiyor ağzını kilitliyor zorlayınca ağlıyor böyle bazen eline salatalık makarna patates verirsek bir iki oynayarak onu yiyor, muhallebi pankek bebe bisküvisi tarhana bi suru tarif denedim inanın bi kaşık yemiyor keçi sütünden yoğurt peynir yaptım yemiyor ne yapacağımı şaşırdım. Artık tek sütümle doymuyor geceleri 2 saate bir uyanıyor en geç 3 saat dedim en iyisi mama alayım gece yatmadan onu içsin yok onu da içmiyor resmen biberonu görünce katıla katıla ağlıyor sadece emmek istiyor sürekli belki gündüz saatte bir bile emiyor olabilir doğum kilosu 3 buçuktu şu an 7 buçuk doktora gittim ilk bir yıl ek gıda önemli değil diyor ama yani aç çocuk farkındayım başka doktora da gideceğim ama böyle olan var mı ?