Yılda 1 kez muhakkak oluyorum ülseratif kolit hastalığından kaynaklı ilaclari doğru yapmaya diyete uymaya çalışın bağırsak boşalırsa sonuç daha doğru olur ve işlem tekrar gerektirmez. Anestezi değil verdikleri de sedasyon acı ağrı hissetmiyor ve hatırlamıyorsunuz .uyanınca refakatcili olmanız lazım ama normal hayata 2 saate dönüyorsunuz sorun olmuyor.sadece gaz oluyor onun sebebide bagirsakta ilerlemek için hava veriyorlar .geçmiş olsun inşallah sonuclariniz temiz çıkar