gamzeg_g Kızlar 1.5 ay sonra 1 yaşına giricek oğlum ve nasıl bir pasta yaptırmalıyım fikir verebilir misiz siz nasıl yaptırdınız fotoğraflı görsel atarsanız çok yardımcı olursunuzz ❤️
churchil gamzeg_g şimdi siz diyince baktım şu çok hoşuma gitti üstündeki kız bebeği yapamazlar sanırım böyle ama balonlar olabilir benim de 15 gün sonra kızımın doğum günü 🥰
churchil Sare-10 bilemedim ki maket de olsa demek ki yapabiliyo ki koymuş yoksa müşteri bu modeli istese de yapamam ben dese güven kaybetmez mi 🙄
Kuzey_Melis_Momm gamzeg_g Ben 1 yaş doğum günü pastasını bu şekilde yaptırmıştım doğumhanede ki ilk resmimiz o an bize özeldi Kuzey’ime anneciğinden hatıra kalsın istedimm 😍😍
gamzeg_g Kuzey_Melis_Momm muhteşem bir hatıra pastası olmuş 😍 maalesef ki benim böyle bir resmim yok enfeksiyon riskim vardı yaklaştırmadılar bile net görememiştim bebeğimi o zaman doğumdan 1 hafta sonra görebilmiştim 1 ay sonra da kucağıma almıştım sizin pastayı görünce duygulandım 🥲💝
Kuzey_Melis_Momm gamzeg_g yaa özür dilerim bilmiyordum bilseydim kesinlikle paylaşmazdım . . Rabbim evladınızı doya doya öpüp koklayacağınız uzun sağlıklı ömür versin size 🙏🙏
ccanasli gamzeg_g evet İzmirde ikamet ediyorsanız insta adını vereyim yaptırdığım yerin çok memnun kaldım lezzet ve görüntü olarak açıkçası ekimde 2 yaşına girecek oğlum yine aynı yerde yaptıracağım
gamzeg_g Kuzey_Melis_Momm olur mu öyle şey aklıma gelince yazmak istedim Allah çocuklarımızı bize bağışlasın 🤲😊 fikrinize de bayıldım açıkçası 😂