elifdiyorkii Kızlar bebeğim 35 günlük emiyor fakat az.. o yüzden emdikten sonra sağım yaptığım sütle takviye yapıyorum, 1 aylık bebeği olanlar bebeğiniz kaç ml ile besleniyor ve kaç saatte bir besliyorsunuz?
jdjdjf elifdiyorkii 43 günlüğüz bazen 3 saatte bir emziriyorum uyumayınca 2 saatte bir istiyor emziriyorum. Yetmediğini düşününce annem gece yatmadan evvel 30cc lik mama veriyor aptamil. Üç kilo doğdu şimdi 4 kilo bugün. Ama ilk üç hafta emmedi sağdım. Mamayı da 60cc verdik her üç saatte bir.
ysmnabd elifdiyorkii bir aylıkken 35-45 CC arası içiyordu . İki saatte bir muhakkak asla aksatmadım gece dahil iki saatte sağım yaparak besledim ilk ay 1200 gram aldk
minimini1kus elifdiyorkii Benimde 32 günlük ben 2 ,3 saate bir emziriyorum.Bende bebegimi emziriyorum karni doyurup gazini aldıktan sonra yatagina yatirdigimda uyaniyor.ustelik kundak yaptigim halde goguste uyuyor 2 gundur .gogusten indirip yatagina koyunca gozlerini aciyor tepismeye basliyor sizde de bu sorun var mi acaba
jdjdjf elifdiyorkii bu gece mememde kıyamet koptu neden anlamadım süt var mama yaptık içti ya emzik alıştırdık beni mi reddetti anlamadım
minnakgiz minimini1kus Evet 43 günlük bugün göğüsümüze alışıyor kokumuza orda uyumak istiyorlar daha çok küçükler bize bağlı olmak istiyorlar temas halinde olmak istiyorlar bazen soymadıkları için uyanıyorlar yatırdığınızda elinizi hemen karnına koyup sallayın geri uyur
Asosss minimini1kus aynı sorun bende de var emzir gaz çıkar yatır pıt gözünü açıyor bir süre sonra çığlık kıyamet. Bide ağlayan bir bebek değildi bu sıralar bez alırken bile etrafı yıkıyor. Tam uyutuyorum elini kolunu sallayıp uyanıyor
jdjdjf minnakgiz alıştırmaz olaydım . Mememde uyurdu mememi istemiyor şimdi . Emziğe damla damlatıyordum
minimini1kus minnakgiz ben emzige alistirmadim ama bi kere denemek icin verdim ögürup atti kabul etmedi 2.ye de sutumu emzige deydirip agzina verdim tuttu emzigi bu sekilde alistirabilir belki bilmiyorum ama
minimini1kus minnakgiz doyduguna eminim doyuyor,hatta fazlasini kusuyor emdigini kustu diyip tekrar emziriyorum emin olmak icin .
minimini1kus minnakgiz deneyecegim ama kendi kendine uyaniyor geri uykuya dalmasi da uzun suruyor kesik kesik uyuyup uyaniyo tam uykuya gecemiyor bu sefer kendim uyuyayim derken ben tereddütte kaliyorum uyanir simdi diye basini bekliyorum 😊
minnakgiz minimini1kus Kucağına alışıyor bende öyleyim hemen beşiğe koyup elimi karnına koyup sallıyorum sıcaklığı kaybetmesin diye temas halinde olalım sabırlı olup tekrar uyumasını bekliyoruz ki alışmasın öyle uyumaya
minnakgiz minimini1kus Yok başını bekleme o uyuduğunda sende uyu dinlen hem bedenen ruhen ve süt için önemli 40 çıkınca yavaş yavaş düzene girer inşallah
minimini1kus minnakgiz bugun 2.günumuz bu sekilde yarin farkli yontemler deneyeceğim benim icin zor oluyor kucagimda nefes alis verisini teninin kokusunu duymak koklamak cok guzel ama sabaha kadar da bu sekilde devam ettiremem bi care bulmam gerekiyor tesekkur ediyorum🥰💗
minnakgiz jdjdjf Hangi emzik kullanıyorsunuz anne menesine yakın var philips avent ortası boşluk şeffaf kumuşak küçük başlı öyle demeyin rahatlık emzik benim kızım sürekli mene istiyor tokken bile neler yaşıyorum meme reddi olabilir pes etme mama içiyorsa verme aç kalında mecbur emecek unutturma göğüsünü
minimini1kus minnakgiz suan kucagimda uyukluyor bense sizinle bebisimi tartisiyorum sizin dediginiz gibi deneyeyim bakalim basarili olabilecek miyim bende faydasini gosterecek mi
minnakgiz minimini1kus Rica ederim zor zamanlar geçiriyoruz sabırlı olalım nasıl başlarsak öyle gider
salihahncrl elifdiyorkii ben hem emzirip hem mama veriyorum maalesef sütüm yetmediği için mamayı da 60-70 ml arasında bazen hiç meme almak istemediği için 80-90 veriyorum , uyku konusunda da yatıl pozisyonunda emzirmeyi deneyin derim benim ki öyleydi ilk günler ama şuan hiç öyle bir derdim yok çok şükür
minnakgiz minimini1kus Denedim midesini bulandırdı biraz önce açken verdim hafif tutup atıyor böyle böyle alışacak inşallah