Oğlum 3,5 yaşında ve bir süredir öfke nöbetleri geçiriyor vurmayı öğrendi bugün sinirlendi ve sakinleşmedi bir türlü bir ara elimi ısırmaya çalıştı hatta çok şaşırdım ne yapacağımı bilemedim daha önce hiç yapmamıştı 1 aydır olmadı ama bir kaç ayda ara ara geceleri uykudan uyanıp ağlamaları oluyordu ve sakinleşmiyordu gece teröründen şüphelendik hatta sizce oyun terapisine götürsem işe yarar mı devlette var mı özellerden fiyat aldım çok pahalı pahalı olmasını da geçtim şuan izindeyiz yaşadığımız yerde psikologta yok götürmeye devam da edemem bir kaç sean işe yarar mı