Bayancorek canimanne06 evet çok tüketmediğimiz için atıyorum, hatta doğruyorum küçük küçük hamur işi falan yaparsam o tür şeylere kullanıyorum çünkü, atılıyor yani sorun yaşamadım, acil bir şey olunca pratik oluyor bir de.
ozlemkay canimanne06 evet ben hafta içi tüketmediğim içi eşim cumartesi pazar günleri evde kahvaltı olarak çıkartıp yapıyorum gayet güzel değişiklik yok 10 dk kahvaltıdan önce çıkarıp yapıyorum
rose90546_ canimanne06 pay edip öyle atın cikardiginizin hepsini kullanicak şekilde yoksa cozudurup tekrar donduramasiniz
bittercikolata__ canimanne06 ben hep atıyorum bazen dilimleyip atıyorum çıkarıp kızartması falan kolay olsun diye