Merhaba kızlar. Sezaryan esnasında omuzlarım çok ağrımıştı, doktorumu sorduğumda ortamın soğuk ve hareketsiz kaldığımdan dolayı olduğunu söylemişti ama 6 ayı geçtik hala arada omuz ağrısı yaşıyorum, sızlama gibi değişik bir ağrı. Aranızda böyle bir durum yaşayan ve önerisi olan varmı🙄