Minisinannesiii yavrum çocuklar ilgi sevgi ile büyüyor benim henüz bi tanecik bebeğim var diyelim o gün hastayım rahatsızım normal günkü kadar ilgilenemedim daha 4-5 aylıktan bu yana resmen fark edilir şekilde hissedip tavır geliştiriyor daha az gülüp göz teması kuruyordu artık eminim en az karınlarının açlığının doyurulması gibi sevgi ilgi açlığının da gün içinde doyması gerekiyor ve tek başına bir annenin iki bebeğe yetmesi çok zor çevremde de gözlüyorum tüm gün anne baba Sedef nine yeterince ilgi görem çocuklar daha sakin yetişirken tek anne ile başbaşa kalan çocuklar ya daha hırçın bağırmaya inatlaşmaya ağlamaya daha yatkın oluyor annenin haline bakıyorum baba desteği yok kadının kendine ilgisi kalmamış çocuğuna ne sunsun bu şartlarda diyorum muhtemelen kreşe başladıklarında bir tık ilgileri dağılacağı için biraz daha iyi olacaklardır sen her fırsatta sımsıkı sarıl , olumlu cümleler kur, başarılarını öv ve çocuklarınla oyna zaten zor kısmı yolun yarısı aşmışsın anaokulu vs ile onlar da sende bir tık daha rahatlamış olursunuz