Merhaba kızlar 1,5 yaşında(10kg) kızım var ve 2 aylık hamileyim. Bu süreçte mecburen kızımı kucağıma almak zorunda kalıyorum etraftan kaldırma, kucağına alma şeklinde söylemler alıyorum gerçekten bir zararı olur mu doktoruma sormayı unuttum, her gittiğimde normal hayatını yaşa bir şeyden kısıtlama kendini diyor ama ben yine de tereddüt ediyorum bu konuda bilgisi olan var mı?