Oğlum şu an 4 ay 25 günlük .. 3.5 aylık olduğundan bu yana gündüzleri iyi akşamları saat 9 dan sonra başlıyor 11 e kadar bağırarak çıldırırcasına ağlamaya, mizmizlanmaya.. ayağımda sallayınca uyur uykuya geçene kadar anamız ağlar. Eşime diyorum akşam 8 de evde olalım çıkmayalım çocuk başka yerde durmuyor burnumuzdan geliyor diye dinlemedi bu akşam da çıktık 1 saat duramadık geri döndük cunku bebem dayak yemis gibi bagira cagira ağladı eve gelince hemen uyuttum yok yani bebe huy etmiş akşam çıldırıyor resmen gündüz gıkı çıkmıyor ..🤣🤣🥲 doktora götürdüm dün genel muayene biseyi de yok şükür. Kolik dedi doktor belli saatte ağlıyor ise diye..