D_deniz ya vermiyorum zaten , ama sürekli bebeğimin aç olduğunu bu şekilde doymayacaklarını ısrarla söylüyorlar, kahvaltıda yumurta sarısı yoğurt irmik vs tarzı şeyler yaparım, ara öğün meyve veririm, akşam çorba yaparım , çorbaya bile ekmek bırak doysun diyorlar delirecm aaa. Çocuğumu emzirerek uyutuyorum gece maması yapmıyorum Şuan rahatsız eder diye ona bile bişiker ver tok uyusun diyorlar