rzrnmrt47 askim tadim zamanlarinda zaten oncelik mama ve ya anne sutu. Doyurmak icin vermiyoruz. Sadece mesela oglen bisey tattiriyorsun. Tadimlar bitince artik ogunlere geciyoruz 7 ayi buluyor. Yine mamayi veriyoruz mesela benim oglum 8 aylik ben yinede mama veriyorum. İlk uyandiginda mama sonra kahvalti (yumurta, biskuvi falan ne severse cocuk) ara ogun meyve veririm bazen bazen mama icer oglen sonra yemek veririm. Sonra yine aksam yemeyinden once mama icer meyve yer . Bide en son aksam uyumazdan obce mama icer ve uyur. Hala mama oncelik yani