beyazzkuguu bebeğim karnımdayken ters pozisyondaydı belli bir süre öyle kaldı yani dönmedi 40haftay kadar ayaklarımda haliyle pelvislerime denk geliyordu öyle olduğu için biri zedelenmişti ördek ayağı gibiydi biri Yanyana durduğunda diğer çarpık bildiğiniz ördek ayağı gibi duruyordu ilk doğduğunda doktora gösterdik bir ortopedi de baksın dedi , ortopediye 5/6günlükken götürdük röntgen çekti (aslında röntgen doğru değilmiş bebeğin kemik yapısı tam gelişmediğinden net sonuç alınamaz) röntgenden sonra baktı masaj yapın dedi 1ay sonra kontrole çağırdı ama ben farklı bir doktora götürdüm oda masajla geçebileceğini söyledi her gün ayak topuğundan içe doğru masaj yaptım yani ayak dışa bakıyordu ters yöne doğru masaj yaptım 2.5ayllıkken geçmişti bu şekilde