Bugleminannesi28
Yani açıkçası şöyle, kesmeyi düşünüyordum ama içimde daha netlememistim ne zaman olsun falan diye kıyamıyordum kuzuma. Malesef ki benim olmadığım bir anda aileden birileri süte böcek gelmis falan demiş (asla tasvip etmediğim yöntemler..) bebeğim ondan sonra gelip bana söyledi gel iç annecim yok falan dedim etkilenmemesi adına ama kendisi kabul etmedi. Tek göğüs emiyordu zaten öteki tarafı 7. ayından beri bırakmıştı. Bu kez içmediği tarafı istedi verdim 2 gün içti sonra ikisini de istemedi