lohusaserbeti sugibi öncelikle ben diyete başladığım ilk 3 gün kabak detoksu yaptım. 3 günde 2 kg gdiince motive oldum o şekilde diyete devam ettim siz de böyle bi başlangıç yapabilirsiniz
Tambirmom sugibi dengeli beslenirseniz verirsiniz aralıklı orucu tavsiye ederim uzun süre açlık olduğu için yağdan kilo verirsiniz
elifkinaci uykusuzanne__ nasıl başardınız acaba. Ben eksine alıyorum hala 9 ay oldu dogum yapali. Hala emziriyorum emzirirken verilir derler ama bence külliyen yalan cunku ister istemez hem enerji kaybediyoruz hemde sut olsun diye yemek durumundayiz.
uykusuzanne__ elifkinaci diyetisyene gidin ben diyetisyen yardımıyla veriyorum emzirmiyorum ben benim diyet biraz zor 🥲🥹
beyazzkuguu elifkinaci kesinlikle bende aynıyım ya hani kilo veriyorduk gözümü tatlı isteği ile açıyorum sürekli
sugibi uykusuzanne__ her gün düşünüyorum düşünmekten başım ağrıyor bu kilo konusunu kafamı rahatlatamiyorum düşündükçe canım sıkılıyor
sugibi uykusuzanne__ ayy kader arkadaşı gibiyizz acaba birbirimize arkadaş mi olsak yediğiniiz içtiğimizi vss..
Tambirmom sugibi rica ederim ilk birkaç gün alışana kadar zor gelir ama sonrası sorun olmuyor insallah istediğiniz kiloya ulaşırsınız 🥰 ben de 35 kilo verdim kolay değil ama istedikten sonra veriliyor
Tambirmom elifkinaci bence kendinizi böyle şartlandırmayın herkes veriyorsa sizde gayet tabi verirsiniz neyiniz eksik 😌 hem kilo verdikçe daha çok gaza gelip vermek isteyeceksiniz 🤗