balli_cilek Kızlar ya vicco kullanıp tabanı kayma vs yapmadı diyen var mı ya bizde mı sorun var çocuğuma yeni ayakkabı alıcam küçük geliyor vicco istiyorum yine ama kayıyor ya ne alıcağımı da bilemiyorum ☹️
balli_cilek Deletedmom_110 kız valla anam bide kışlığı var çocuğa şimdiden kışlıkta alamam ay yarabbi 😂
Deletedmom_110 balli_cilek valla aynı 2 çocuk kupon verdi biri sağolsun 3 çorap iki tulum 500 e aldım daha eksik çok ayakkabı mont body pijaması yok😂
balli_cilek bisenakillisinzaten insan şaşırıyor ne alcağını tam kalıp mı numaralar acaba 22 alıcam ama 21 dar geliyor artık