Kızlar kız kardeşim 5 gün önce doğum yaptı. 2 günlükken bezinde turuncu leke vardı. Bugün tekrar baktım yine aynı leke var koyu bir leke. Bu nedir bilginiz varmı ?? Doktora götüreceğiz. Ama içim içimi yedi. Kardeşim de çok panik bişey de diyemiyorum olur öyle falan deyip geçiştirdim. Benim bebe de hiç olmadı. Korktum ya