dogacanbaz sezaryen olalı 15 gün oldu ama sağ kasığımda hala acı ve ağrı var normal mi sizce ya da yaşayan var mıı
meliketayfun20 dogacanbaz normal evet parol iç birde dikiş yerin pişik olmuş olabilir dikkat et benjm de çok acıyor du pişik olmuş bebek pudrasi döküyordum ağrım oldukça parol içiyordum valla ben duramıyor dum çok acıyor du
eylulye benim de acıyordu doktor zayıf olduğun için iç dikişlerinin düğümleri batıyor hafif kilolukar daha kolay atlatıyor demişti sonra kendiliğinden geçti