Good_mother Arkadaşlar artık boyayı bırakmak istiyorum ama beyazlar çoğaldı boyalrdan. Transparan saç boyası yaptırayım diyorum yaptıran var mı? Memnun musunuz?
miamia Good_mother ay o nasıl bir şey ben saç boyası işinden pek anlamıyorum yavaştan benim de saçlarım beyazlaşmaya başladı ben de burda bekleyeyim de öğreneyim nasıl bir şeymiş işe yarıyor muymuş hem de üste çıksın😄
Deletedmom_109 Good_mother yaa bununla ilgili şey dediler çok çabuk akıyormuş sık tekrarlamak gerekiyormuş
jap Good_mother bi ara bende baktım ama iki çocuktan fırsatım olmadı boyamaya unuttum gitti. Bekleyeyim burda
Good_mother miamia boyanın seyreltilmişi dediler. Boya saçı beyazlatiyor keşke en baştan hiç boyamasaydim
miamia Good_mother kesinlikle katılıyorum mis gibi saçlarım vardı atandıktan sonra bi heves boyatayım dedim sonrasında direkt saçlarım beyazlamaya başladı artık kendi rengimi de kullanamıyorum dipleri beyaz olduğu için
Good_mother miamia kesinlikle beyazlatiyor o yüzden daha çok beyazlamadan bırakmak istiyorum. Bir de boya saçı çok olumsuz etkiliyor. Kurutuyor döküyor cansizlastiriyor