Hahahydbb Kızlar kızım 7 aylık oldu kontrolünde 300gr vermiş dedi doktor süt ve kırmızı et alerjisi var anne sütü +ek gıda alıyor raporlu mama almalımıyım sizce sütüm artık doyurmuyor mu ki bu ay a kadar gelişimi iyi di
busraelif19 Hahahydbb canım benim bebeğim de alerjik bi bebek daha 5 aylığız tam tanı konmadı ama bizimde son aylarda kilo alımımız düştü sütüm olduğu halde.Alerjik mamalarda bazi bebeklere kilo aldırmıyormuş ve tadı berbatmış bence bi iki ay daha takip et inşallah kilo alımı düzelir.
Hahahydbb busraelif19 inşallah canım ya sütümmü azaldı doymuyor mu diye kafamda deli sorular ek gudayada geçtik ama zar Zor yiyor
busraelif19 Hahahydbb çok zor alerjik bebek annesi olmak zaten herşeyi yiyemiyoruz süt kalitemiz mi düşüyor bebekler kilo almıyor bilmiyorum.Alerjik bebeklerin genelinde var ama kilo alamama.Alsalarda az alıyorlar.Insallah bu ay alır senin bebişin de canım.