Benim oğlum 9.ayında başladı sizin söylediğiniz duruma şuan 14 aylık hala devam ediyor . Ayda 2 3 oluyor bu gözlerini asla açmıyor ve nefessiz ağlıyor eşim ya da ben hangimiz kucağımıza alırsak sımsıkı sarılıyor bize. Bi postta okumuştum çocuk gün içinde korkarsa yapar deniliyordu ama korkacağı bişey olmamasına çok dikkat ediyorum bizde sesimizi hiç yükseltmiyoruz. Doktorum gece terörü olabileceğinden bahsetmişti. Eğer sizin bebeğinizin gece ağlamaları bu denli uzarsa lütfen bi doktora gidin🌸