Ucansupurge Buket57 İçeriği pek iyi değil ama ben gene de arada veriyorum daha kötü birşey yiyeceğine diyorum. Zararın neresinden dönersek kâr diye düşünüyorum. İlk tercihim galeta tabi ki ama dışarda olup birşey bulamazsam veriyorum
Usnac1995 livanurvealpinannesi61 aaa cidden mi. Bende organik diye az da olsa içime sinerek veriyordum. Aman gerçi pakete giren her şey bence zararlı da yapacak bir şey yok
cnsuuozzgen livanurvealpinannesi61 evet bazıları zaten çok bilmiş madem biliyorsun burda ne işin var burda anneler birbirinden fikir alıyor sorup danışıyor