Arkadaşlar bebeğim 6 aylık oldu ve son 2 gündür bebeğim akşam uykusunu uyumamak için direniyor. Normalde 9 gibi yatardı çok direnmezdi. Şu an 9 da uyutmaya çalışıyorum, uyumak istemiyor. Uyusada bir an uyanıp tekrar baştan başlıyorum 11 -12 ye kadar sürüyor. Bunu yaşayan var mı ? Atak haftası falan mı ? Diş desem sancı çekiyor gibi durmuyor anlamadım . Eli ağzında ama uyandıracak bir acı çekiyor gibi durmuyor çünkü gülüyor bazen