cinarcinar Kızlar Makine bitmişti ama açma kapama düğmesine bastım mı hatırlamıyorum şehir dışına çıktım Bir şey olur mı sizce
tomvejerry cinarcinar Makina bitince açma kapama düğmesine mi basılıyor ben hiç basmıyorum bişey olmaz sanmam
Bebegimm1 cinarcinar sanmam benmki de açık kalmıştı bi kaç gün eve gelince görmüştüm fırın ütü ocaga dikkat ederm genelde makineyi cocugum düğmesine basmış ben kapattıktan sonra ben kapalı sanıyordum mesela. demek ki kapıdan onu çıkarıp en son benm evi tek gezmem lazımmış diyorm ☺️
cinarcinar Ya benim makinem öyle kendi kapanıyor Ama bu bahsettiğim annemin evi ve makine daha eski model açma kapama tuşu var o nedenle ışığı söner mi emin olamadım Ama içimi biraz rahatlattınız teşekkür ederimm