Vicco ilk adım 22 giyiyor ama olmaz 1 aya 24 numara mı alsam Adidas Skechers kalıplar da sorun yaratır mı çorapla giyecek sonuçta birde bana bir arkadaşım kendi parmağı kadar boşluk olması daha rahat olması söyledi o nedenle 24 al diyor suan 22 tam oluyor bilemedim ne yapsam kızlar kış boyu giysin istiyorum