Kızım 32 aylık 3 gündür tuvalete alıştırmaya çalışıyorum ama hiç tuvalate yapmıyo hep altına yapıyo. Tuvalete oturmasında sorun yok çişi olduğuna eminim çünkü en az 2 saat geçmiş oluyo tuvalette baya bekliyoruz yapmıyo kalktıktan hemen sonra altına yapıyo. Sabrım tükendi artık böyle olan var mı