İlk resim dün çekildi 2.de az önce öncedende oluyordu ama böyle büyük su toplamamıştı el ayak hastalığı denilmişti ozaman kendiliğinden geçer diye ama böylesine su toplaması normalmidir bilemedim eşim çıplak ayak terlik giydiğindende olmuş olabilir tabanı acıtmıştır dedi ama sizce nedir

