Merhaba, kızım 20 aylık sütten kesiyorum bugün üçüncü gün bitecek yalnız basladığımdan beri gece uyanmaları iki katına çıktı. Ayağımda sallayarak uyurdu şimdi ayağımdan indirir indirmez uyanıyor. Sizlerde nasıl oldu? İki gündür geceleri bir kez emzirdim bugün de emzirip geceyi de kesecem o da korkutuyor. İlk günki gibi ağlamaları yok ağlıyor ama uzatmadan oyalıyorum bir şekilde hala aşırı söylüyor memeyi. çok zor çok üzücü bir süreçmiş 😭