Mlkkrm bizim buradaki devlet anaokulu da, yarı özel yarı devlet olduğunu söyleyerek 6000₺ kayıt ücreti istedi. Peşin alıyorlar ücreti, kayıdı öyle yapıyorlar. Senelik. +İstedikleri malzemeler alınacak işte peçetedir, mendildir, kalemdir zarttur zurttur.